måndag 21 februari 2011

Bra Att Ha But-


I´m Not Stupido. Som Ni Mycket Väl Vet. Bara lite. Idag ringde Mytomanskan mig och TjittTjattrade lite (vilket var mycket underligt) och önskade mig Välkommen Hem sådant. VIlket var trevligt avMytomanskan tycker jag . "Undrar VAd Hon Vill" funderade jag på medans jag lyssnade på hur Förträfflig Mytomanskan var och vad hon haft för sig under min bortavaro on The Iland in The Sun. Sedan Kom Det.... "Jo- Tror Du Att Du Kanske Kan Fixa ...." Och så nämndes en grej som önskades, som jag lätt kan ordna eftersom man kan likna det med att jag har tillgång till en Hel Godisaffär så att säga.

"Hehehe.." Tänkte jag i mitt lilla Trötta Förvirrade Huvud och bästämde mig på Stående Fot på att NO. Njet. Nada till denna förfrågan som är ute i sista stund också skall informeras om. Jag ordnar Inte SpårandeDiagnosers UrKassa PlaneringsFörmåga. Samt så Måste de lära sig att Smöra Bättre för Lilla Petite Moi- om De Tror de skall få tillgång till mina Kontakter och EftertraktadeTillgångar. Eftersom jag Vilt gissar och Vet att VidaCellenEllen mfl i SpårandeDiagnosLigan inte Har uppfört sig med Beröm Godkänt- Framför allt Mot Moi- Blir det Därav No Candy.

Så jag Drar en VitLögn Manana så får de Lösa Detta Bast själva de vill. Typ Pröjsa för det som de vill ha. Och lära sig Kraftigt att säga "HEJ" och Titta in i Mina Ögon Samtidigt Om Man Vill Ha Någon Hjälp Av Mig.

Pajasar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar