lördag 26 februari 2011

Jag Ska DelGe Er


Vad jag har Snöat in på sedan min semester. Marc Anthony. MamaMia. Muy Bien. Att jag nu helt fått denna Karl på Hjärnan och Ständigt Sjunger på någon av hans Trevliga Melodier beror på att min Gode Vän Den Manlige Gode Vännen jag lånade MusikMaskinen av hade Fullt med Skön musik däri- bland annat denna karl som jag gillat tidigare men inte som så här. Enrique Iglesias och Ricky Martin ska jag även erkänna att jag har TokLyssnat på dessa veckor som varit.

Har insett att jag nämner Två av Mina Manliga Goda Vänner under samma namn- Den "Manlige Gode Vännen" Eller Min "Gode Manlige Vän" någonting kallar jag dem här bägge två här jag för mig- Både Han som Har Sagt Upp Sig Från Sitt Arbete, OCh han som jag Lånade MusikMaskinen av.

Ska försöka komma på andra namn åt dessa herrar då jag vidtalar dem här.

">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar