tisdag 1 februari 2011

KönsOrd!


Eller för att vara ärlig- Kuken. Så säger jag ibland. Att säga sitt eget köns namn- som ett Könsord, det gör jag inte. Roligare är det att säga "Kuken!" om man är Lack Och HalvFörbannad. T o m Helförbannad kan man vara, men det passar bäst då det är en HalvFörbannings nivå på Skalan. Testa så märker ni själva och Gör detta helst Among Friends. Inte bland Barn- Kunder- Äldre släktingar. Not Klever.

Halvsned är jag över att mobben min spelar i en helt egen liga vad det verkar. Den har fått TokSpelet. Något så Överjävligt. Om man tar bilder med kameran så stannar de inte kvar i mobilen om ni förstår vad jag menar. De finns helt enkelt inte. Någonstans. Datumet i min mobil är November 2009. Förstår ni Hur Mina Nerver Mår Alltså.

"Certifikatet är gammalt men vill du ha det" kommer upp till och från och jag fattar inget men trycker på OK för det har jag fått lära mig av Tekniskt Ansvarig att "Tryck Alltid På JA"... Fast att jag inte har en susning om vad jag sysslar med. Han Gillar Att ge Mig HjärtKlappning samt Att Få Ena Riktiga Tekniska problem I Knät.

På vägen hem från frissan i dag, började jag att skratta gott där jag satt på bussen och tittade ner på mina fötter. Där på hade jag de där BlåSkoskydden. Som jag gått med genom en del av stan.

Det hade jag kunnat haft bilder på här- But No. MobbeSatan har bestämt sig för att lägga ner. Flera månader innan abbonemanget går ut. Vad säger vi om det, gällande firman som jag är kund hos. Precis. Riktiga JävlaTjuvFasoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar