måndag 28 februari 2011

Ni Har Ju Hyfsad Koll På


Att jag har sådär lagom mycket att göra på kneget om dagarna- Och i o m alla Pajasar över mig som inte är vare sig Kommunikativa med vad som beslutats på alla dessa PajasMöten som är som inte lilla Petite Moi är med på- Och lägg Som Lök På Laxen till att Ingen av dem Inte Heller är något av att vara Doers -Så har ni förstått att jag har Riktiga SkitLägen att Hatera Dagligdags- Riktigta BajsMackor- som Vi lite Internt i Min Klubb (D v s De Som Är Navlade och och De Som Hjälper Lilla Petite Moi Emot Dessa Pajasar) Säger.

Skulle jag även till och från berätta mera om vad som sker på The NutHouse Skulle ni antagligen lägga er Ned och Gråta- Så Sorgligt är det. Så Tragiskt Har jag det. Vad som komma skall nu har i framkant kan jag inte alls berätta om men jag kan berätta att jag inte tänker ligga med Skenande Hjärta som jag gjorde för några år sedan Due To WAY To Much Work för att alla andra (över moi) Sviker och Drar.

Men Vet Ni- När Jag Tycker Riktigt Synd om mig Själv Som är omringad av alla Dessa SvagSinta Olyckliga Människor som Inte får Ut Sin Ångest På Annat Sätt än att Leka ElitStyrkaDubbelNolla Och SkitSnacka Om Andra Människor- Och Vid De Tillfällen Då jag Får Stor Hybris av att Jag tycker Jag är så JädransBra och att Jag har ett Psyke av Steel Som Lyckas Hålla Mitt Mentala Sinne Friskt Och Spelar Ut Dem- Då Förstår Ni Tittar Jag på Denna Nedan Snutt- och Inser att Jag Har lång Väg Kvar till att Vara Någonting Alls Att Tala Om.

Vilken Man. Vilket Psyke.


Respekt. ">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar