söndag 4 april 2010

WTF


..... Sa jag till kamraten här igår då jag såg att klockan var 0430. Där satt vi i godan ro i soffan efter en smarrig middag med gott vin och drinkar, och smarrade i oss goda ostar och kex. Båda han och jag trodde klockan var 01.00, på sin höjd. Betyder detta av vi bägge två egentligen är PartyAnimals.

Vuxet partyanimal är jag iaf, för då jag kom ur sängen här i morse redan vid klockan 11, så ställde jag mig och diska. Pretty Mucho att diska var det. Så mycket vuxen poäng, att börja diska där vid klockan 0500 då jag vinkade av min goda vän, det vägrade jag ta. Annars, så var det intressant att gå och lägga sig vid den tiden man vanligtvis går upp, Give or Take 45 minuter,minns jag att jag tänkte i morse innan jag stupade i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar