onsdag 7 april 2010

Den här

Kostar 400 pix. Där får man för att man är en slarvmaja och inte vet var ens sladd som gör att man kan föra över grejor från datanät till mobilens och vice versa är. Väninnan var över häromdagen med en grej som hon stoppade in i min data så jag fick ny musik som jag kan ha i mina öron då jag tränar.

Hon är snäll Väninnan. Sladdhelvetet var borta bara, så jag fick ingen hjälp med att föra över från datan till telefonen, vilket jag behöver, hjölp alltså, så idag syns bildbeviset på att jag köpt nytt (övervakad av Väninnan som fixa allt i affären. Jag bara betalar. Och ler och vänder in och väntar in vakten, eftersom min påse givetvis larmar då vi ska lämna butiken).

Nu ska jag leka datageni. Ska även försöka föra över musik från privata mobben till jobbmobben. Utan sladd eller annan koppling med telefonerna. Badabingbadaboom så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar