måndag 12 april 2010

Vad Kostar En Teknisk Idiot Kanske Någon Undrar

Tja... Det ska jag berätta. Då det gäller grejor till mobilen, säg så där en 1000 spänn extra, utöver räkningen man får varje månad. Var tredje månad cirkus får jag köpa nytt. På ett ungefär, om jag tänker efter hur jag haft det tidigare i livet med sladdar, annat elände till datan (eftersom det på något vänster hänger ihop med mobben) och och örongrejor till mobben. Jag ger mig själv max 4 veckor, sen har jag haft sönder dessa 699 kronors hörlurar. I kid you not. Jag känner mig själv allt för väl.

(Jajamensan, jag ska ha dessa "in ear" som jag lärt mig idag att de heter. De andra modellerna (rundade om ni hajar och billigare) gör för jädra ont att klämma in, i mina små öron. För övrigt nästan det enda som är petit på denna vackra kropp).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar