måndag 12 april 2010

Ser ni den spetsiga

Delen? Det är liksom tvådelat detta ljudhörargrejen till mobilen. Där guldstrecket är, mitt på denna pinne eller vad jag ska kalla det ( man måste trycka hårt som fan för att få ihop delarna, annars hörs ljudet bara i ena örat lärde jag mig nyss) där sätter man fast den spetsiga Delen i underdelen, som är den del där öronplopparna sitter fast i, i det där långa snöret/Sladden man virar runt sin hals, bakom halsen (gör jag iaf) så man kan höra musiken. Det är den spetsiga Delen jag har sönder först. För det blir en lång pinnedel som sticker ut från mobilen, där på sidan av mobilen och därmed har sådana som jag lätt som en plätt sönder pinnen (ett jävla dumt ställe att ha ett ihopkopplingsställe på om någon frågar mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar