torsdag 1 april 2010

Fick ett ovanligt ryck

Tidigare idag. Städade ur skafferiet. Man tackar, tar inte alls lång tid för en som jag, som hatar att städa & vara huslig ( i blame alla mina år i vården as you know). Nu ska ni veta att allt det som syns på bilden bara är en LitenlLitenLiten del av ALLT jag plockade ut ur det Stora Höga Skafferiet. Mycket åkte i den svarta Sopsäcken. Hade av någon anledning en Helvetes massa pepparkakor i massvis av kartonger där inne i skafferiet. Pepparkakorna har jag fått av mina päron. De har väl en önskan om att jag ska bli snäll och skaffa en massa barn.

Med min Nyfynna Hobby - Matlagningen(!) Så får man ta Ryck som detta gissar jag. Och eftersom jag sett på Tv att det finns Kockar som lagar mat så som jag gör- Per Morberg. Min Hjälte och Idol. Inga stela miner, inget knussel, inga mått och annat GravAllvarligt Boring ochSkrämmande. Ska utveckla Mig och Mina Dolda Talanger i detta Matområde Ännu mera och bli ännu mer som Han. My Hero. Snygg är han också. Ta Mig Fan.

Japp, colan på bordet är min. Uppdrucken nu. Försök själva Kånka på 8 matkassar fullLastade med Varor ute på stan, för att Sen ta er upp för en Herrans Massa Trappor. Eftersom det inte finns Hiss här får man Kånka. Man behöver en PickMeUp efter en sådan Träning av Muskler och Tålamod. Och eftersom det är Påsk och jag ändå skall fuska med Mat och Alkohol så får jag dricka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar