söndag 11 april 2010

Så jävla dåligt

Igår då jag låg och lättdrägglade av trötthet på soffan i väntan på Noomi Rapaces ganska usla skådespelartalang (t o m jag hade kunnat spela så som hon gör. Hade bara behövt en personlig tränare innan vi körde igång så jag fick till rätta kroppen att matcha mitt Psyke of Steel) i den annars så rätt OK rullen Millennium, då såg jag en del av "Jakten på Julia" mest för att Fjärrkontrollen låg utom mitt räckhåll. Det var så pinsamt dåligt att jag skämdes som en hund här hemma. Är dessa tjejer de bästa som finns i Dans & Sång & Utstrålning tro.

För det var något så jädra dåligt att man undrar hur de kan sända skiten. Har de ingen kvalitékontroll på skattebetalarnas kanal. Att man inte kan se Kanal Två länge pga allt skit som sänds, av intresse för max 100 personer, och alla InvandrarKvoteringsgruppernas program, som måste sändas där enligt något avtal för att få ännu mera skattepengar, för att inte tala om de KulturPåRöktasProgram om typ "HurManKokarLimSomBlirSkorUteISkogen MedBaraEnSynålOchEnPåseBraj" har man lärt sig. Ska de ge sig på Ettan nu med, suckade jag här igår.

Vem Faan producerar sånt skit som "Jakten på Julia". De kan ju inte ha någon erfarenhet av hur man gör en bra produktion och totalt sakna känsla för talang och vad som drar publik. Känns@som om det är någon av Fyllskallarna på mitt kneg som är Pappa till denna usla SnedTripp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar