fredag 2 april 2010

Förstår Inte


Blir GALEN sen några dagar varje gång jag hör en Skånsk Röst på Tv eller Radio, för jag tycker det låter så Hemskt Äckligt och så Förstår jag ju Inte vad de säger. De Talar inte som det Gör nere i Skånelandet som jag brukar Hälsa på ibland, den dialekten eller vad det heter gillar jag ju.

Det är Det där När jag hör att de har en Massa Saliv nästan Nere i Halsen Som de Inte verkar vilja Spotta ut som Gör att jag får Rysningar över Hela kroppen Och sen drabbas av Äckelkänslor. Har Hänt Att Jag Tittat På en Såndan Människa Då Jag Stött å Dem I Verkliga Livet Och Fått Kontrollera Mig Hårt För att Inte Gå Fram Och Gör Hemlichs Manöver på Dem. Ibland Har det Triggat Min SpyReflex, om Det är Riktigt illa, Den Skånska Dialekten.

Undrar sa Flundran om det är PMS på G. Tror Faktiskt Inte det. Jag Har koll På sånt (Fast vad vet jag egentligen den har helt levt sitt eget liv de senaste månaderna)och Försöker då Jag Drabbas av Bad PmFuckingS att Inte ta ut Det via Omgivningen. Kontroll. Sånt Gillar jag. De Kvinnor som Inte klarar Av att Kontrollera sin PMS är Opålitliga, i Vilket Yrke De än har. Om Majoriteten av Kvinnorna,Sen Generationer Med PMS Hade Kontrollerat sina Humörsvängningar och Känsloutbrott så Skulle vi Females Rule The World, och inte Karlarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar