lördag 24 april 2010

Det finns

En kanal som inte gör annat ÄN visar biljard( Jag har gjort någon ofrivillig klever inställning på mobben verkar det som, gällande ordet "ÄN". Ty varje gång jag ska skriva ordet "ÄN" så blir det med stora bokstäver av någon märklig anledning)

....Eller- Snooker som de English säger. Då Kan jag berätta att om man tycker om en skön behaglig röst som hjälper en att Inte kämpa emot tröttheten där man ligger utslagen på sofflocket, eftersom man är sjuk, så är denna kanal att rekomendera. Jag har dessa dagar somnat till det mesta som visats på daYtimeTv, ska erkännas, men denna kanal Is outstanding. Samt CNN och BBC. Men där händer för mycket så jag har somnat av ren utmattning av att försöka hänga med och samtidigt översätta till Swedish i min förkylda hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar