söndag 10 juni 2012

Så Har En Ung Manlig Släkting


Sagt och skrivit under några månaders (som säkert är år men eftersom jag har kasst närminne så minns jag inte riktigt)och nu sedan några veckor tid finner jag mig själv vara den personen som har sagt så "AVGÅ ALLA" om någonting som gjort mig halvless..

Vilket har gjort att de i min omgivning som är runt min ålder, plus minus några år (min kusin är sådär en allmost 20 år yngre mig så ni förstår glappet) sett oerhört förvånade ut och alla har på olika vaierande sätt yttrat orden "VadDå Avgå?" till mig då jag sagt dessa ord. Och eftersom jag inte har en aning om hur detta kom till så har jag bara sagt att "De Säger Så Nu Ungdomarna Om Det Mesta Som De Inte Gillar".

För ett tag sedan kom jag på att vi skulle börja med nedräkning på en av de stora tavlor som vi har i vår kommandocentral där lite olika grejor visas och noteras. Kollegan och jag -LillPatton- har så där en cirka tre veckor kvar innan vi drar på sommarledigt, och för någon vecka sedan satt vi en måndagsmorgonoch muttrade om att det var dags för lite långledigt varav undertecknad kom på den briljanta idén med att ha nedräkning på dagarna tills dess.

En tvättäkta MuckNedräckning såsom tjuvarna på kåken gör. Dock så kör de med blyerts på stenväggar, men det är ungefär ett liknande sätt som jag LillPatton får göra nedräkningen på eftersom jag är en Teknisk Idiot och inte får röra dyr teknisk utrustning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar