torsdag 28 juni 2012

När Ingen Tar Sitt Ansvar

Och följer med mig eller det som jag tycker bäst om- att någon människa känner sitt ansvar över kommande konsekvenser som de kommer drabbas av pga min obegåvning och ordnar med detta tekniska som jag behöver- utan att jag är med vid inköpen. Jag helt enkelt bara pröjsar om ni hajar.

Skulle ha en laddare till privata mobben. Och kom ut med den, och ett gäng annat i påsen som säljaren prackade på mig till "kanonpris". De är bra de där säljarna, de ser en Idiot så fort den kliver in i butiken.

Så i morgon måste jag göra en massa avinstallationer och GUD vet vad. Det kommer inte att gå bra Igåt på kneget skicakde jag enligt Kollegan ut massmail om att jag hade gått på semester.

I Juni.

Det är hårt att vara Tekniskt Idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar