fredag 29 juni 2012

Det Är Fredag- Men Det Blev Som Ni


Såg ingen FryDayRun tidigare idag pga Little Petite Moi då som bäst höll på att avrunda där på The NutHouse, för idag förstår ni är sista dagen innan semestern. Manana styrs kosan ut till Spenaten och där tänker jag tillbringa på ett ungefär hela min semester.

Sol bad och rosé är en ganska bra beskrivning av vad jag sysslar med där. Icke att förglömma att jag sköter en stor trädgård med blomster och ätbara grönsaker trots min InnerstadsDjungel personlighet.

Och det som jag är mest rätt för är djuren. Bara Tanken på rådjur och Vildsvin skrämmer skiten ur mig- för att inte tala om vad ankorna vid vattnet och fiskarna där under ger mig för känslor. Tycker att djur överhuvudtaget är obehagliga.

Nu är det ofarligt där ute där jag är men ser ni brist på fantasi har jag aldrig lidit av. Tack och lov har granntanten där ute galet stora hundar som vaktar även mig, och som om det lider kan bita halspulsådern av de vilda djuren på mitt kommando.

Och ni kommer väl ihåg- där ute i Spenaten vet ni det är lite si och så med uppkopplingen- men jag kommer givetvis att meddela mig här till er via mina mobbe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar