tisdag 12 juni 2012

Lite VärdeLöst Vetande Och


Jag är hungrig men orkar inte laga mat. Däremot har jag fullt med matlådor i frysen som Little Petit Moi själv har tillagat- dock i omgångar om har varit tidigare på tid som plötsligt funnits, men de är till för kneget och inte till för att ätas upp hemma. Kvar på kneget har jag en halv matlåda som jag åt upp den andra halvan av idag så det skall tas med en bit brieost manana till kneget som en liten sidekick till det som jag skall inmundiga.

Igår såg jag på fotbollen och jag måste säga att vi Sverige var jävligt dåliga. Zlatan är min favorit och kämpe och om honom sger jag aldrig ett ont ord, och inte att förglömma han killen som hette Martin, han var med bra, resten verkade vara riktigt trötta och jag led. Som gammal fotbollslirare själv handlar det om att kriga då man ligger under och det gjorde de inte. Såg på Italien -Spanien matchen också och det var väldigt trevligt. Dessa karlar är bildsköna och jag satt som förhäxad över de män med utmejslade hakor och ansikten som skurna ur marmor. MamaMia vilka män.

Skulle ha gått och tränat idag men struntade i det pga det enorma trycket som var över stan (väderskallen min nu vet) jag undrade hela dagen när det skulle rassla loss och bli krispigt igen, jag hatar som ni vet kvaft väder. Det är en sak som kan få mig på riktigt dåligt humör- kvaft väder.

Kan även berätta att detta med att spara ut håret som jag håller på med gör mig lita lätt galen. Det är ju ingen stuns på det. Det är inte kort nog så det håller sig ifrån ansiktet (älskar som ni vet bandanas eftersom jag inte gillar att ha hår slängandes i nyllet mitt då jag tränar eller såsar runt hemme)och inte heller långt nog för att sättas upp i tofs.

Har även lyckats med konsttycket att sladden till strykjärnet har fastnat bakom en hylla och jag får inte loss sladden och själva den där grejen som man kör in i kontakten, och det andre stykjärnet som jag har, en modernare variant med teknik som jag inte förstår och som därav har gjort att jag har stykt fel grader på fel kläder vilket innebär att det modernare strykjärnet är fullt med oreange ludd ifrån en av min favorittröjor

Behöver hjälp och borde nog se till att någon tar hand om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar