onsdag 20 juni 2012

JaHörrni, Ni Vet När Jag Blir



Diktator och tar över detta landet (någonting jag till och från ofta säger till mina vänner och bekanta samt då även passar på att fråga dem vilken ministerpost de vill ha i min regering)- så kommer de första personerna på min ShitList att bli varse just detta att jag har tagit över genom att mitt gäng BenKnäckarGänget kommer över till dem och hämtar in dem till mig. Och under tiden som de samlar in alla på listan så kommer de roa sig med att tukta alla sopor till cyklister som tyvärr frekventerar våra gator.

idag gick jag och tränade på eftermiddagen, inte så tidigt som jag hade planerat eftersom kneg och inbillningssjuka (hos andra peroner i min omedelbara närhet) kom i vägen och jag var tvungen att Faktakontrollera detta påstående som jag tidigare i veckan fick berättat för mig och som jag inte riktigt fick ihop med det som faktiskt skedde, och detta idag som de berättade fann jag HElT Osannlikt och då min kontakt hörde av sig så BAdaBingBadaBoom -

Det visade sig mycket riktigt att dessa personer mycker riktigt förskönat sanningen och på riktigt försökta att måla upp en bild av sig själva som inte riktigt är överensttämmande med verkligheten. Jag gillar verkligen inte sådant beteende och alla alarm jag har i min vackra delikata kropp går igång.

Så- Det är Inte helt ovanligt(som ni vet) att min eminenta nos vädrar upp beteende som detta och jag är ännu idag fullkomligt häpen över- att en del människor i min omedelbara omgivning faktiskt tror att de kan lura mig.

Sedan försökte samma personer Dilla i mig annat gällande viss personal och personalärenden och där satt jag och höll god min i elakt spel, eftersom jag förstår hur de tänker lägga upp sin plan och jag är inte den som är den som tänker se till att detta inte går deras väg, eftersom jag ser en viss vinst för mig själv i detta som komma skall.

"El Tomtos som inte vet hur man gör en riktigt GamePlan" mumlade jag i min skalle medans jag hade pokerfacet på.

En annan medarbetare gav jag idag information om hur den personen skall nämna Little Petite Mos namn och de sker och ting som den Stackars Saten som är jag har varit utsatt för under ett antal år, till den nya VGurra- om nu vederbörande har någon som helst förståelse för hur man spelar spelet och ser till att få Litte Petite Moi att lita på och ha förtroende för just den personen.

Detta gäller för övrigt för alla människor som jag-LillPatton- har i min närmst omgivning. Lojalitet är vad som gäller- annars är man ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar