måndag 25 juni 2012

Minns Ni Den Person Som Jag



Tidigare nämnt här som jag klassat som gravt psykiskt sjuk (tror på att folk från yttre rymden snart kommer och invaderar oss mm). Personen är även helt och fullt och fast övertygad och att kossorna i hagarna (här inne i staden där det verkligen kryllar av dessa djur- OBS IRONI) är goda kamrater till denna nämnda person.

Denna person har förstår ni hamnat i klorna i en (som jag kallar det) Sekt- Och denna person har till Litte Petite Moi för någon vecka sedan kommit med varningar om att Little Petite Moi borde "Tänka Positiva TAnkar Och Inte Tycka Att Folk Är idioter".....

Och denna person har jag alltså gjort en GamePlan för- ty jag tror att det bara är en tidsfråga innan det smäller till där uppe i knoppen på verderbörande.

Och det stämmer bra- denna person är allså en intern lirare ifrån The NutHouse- och alltså inte en person som vi är satta att så att säga protect and serve.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar