lördag 16 juni 2012

Är På Ett SjuHelsikes Humör Idag Känner



Jag, ty jag vaknade närmare 1130 och fullkomligt (nästan) för jag var pinknödig som en flodhäst och vågade mig inte på alltför avancerade kroppsrörelser flög ur sängen av chocken av att klockan var slagen så pass. Det är inte PMSFuckingS time heller så allting är väldigt underligt,

Därefter denna start på morgonen så har inte alls någonting gått på räls enligt plan för denna lördag ochinte nog med detta, jag har också fått upp vittringen på en av grannarna i detta hus som jag nu kring lunch sprang på här i kåken och som jag på tre sekunder bedömde som "Idiot I Behov Av Upptuktning"

...Och medans jag funderade på råttor in genom brevlådan hos Idioten men istället kom på att detta antagligen är en person som gillar råttor, så ska jag därav inte inte ge dem några och kom på att "Hur Skulle Det Gå Till Eftersom Jag Aldrig Ens Skulle Ta I En Daggmask I Mina Händer" pga är rädd för alla djur som det betongbarn jag är.

Men - istället kom jag på att det där med att Bryta Ett Ben Eller Två (på dem) fortfarande är den bästa signalen till dessa idioter då man har med dem att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar