torsdag 7 juni 2012

HerreJesus Vad Jag Kan Reta Upp


Mig på en del mindre begåvade människor. Inte de StolpSkott och Pajasar och JubelIdioter jag brukar här nämna annars, utan nu menar jag helt enkelt de mindre begåvade männsikorna som inget förstår eller vågar göra. Vanliga lirare och Dudes helt enkelt.

Men det är klart- skulle de, dessa fegisar, agera och göra såsom Little Petite Moi skulle göra vid lägen som uppstår så skulle vi ha löst problemen ganska så snabbt, iom att Little Petite Moi tror hårt på det där men Öga för Öga Tand För Tand.

Självsanering helt enkelt. Vilket är något av de få saker jag respekterar tjuvarna för.

Fick ett samtal som gjorde mig förbannad vilket retade gallfeber på mig under samtalet, så jag blev ännu mer förbannad över att jag blev förbannad, och snart är jag helt galet förbannad över detta.

(Detta är tredje gången denna bild visas i ett inlägg här på The NutHouseBlogg). Jag fulllkomligt Älskar denna bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar