tisdag 5 juni 2012

Den Där VenusPassagen De Snackar



Om i media de senaste dagarna och som de mera "känsliga personer"- som Psykfall, Yogalärare och andra mera Konstnärligtkänsligt (pårökta) lagda (alltså de vänstervridna folket i stort) där har det samtalats och förberetts i veckor, kanske månader, för detta med passagen. Det är "Öppet Nu" har en av de som jag-LillPatton- känner sagt och hintat uppåt med ögonen då vi har samtalat.

Jag- LillPatton- som är oflummig som få, men som har arbetat med störda och farliga människor i 20 års tid förstår precis vad de menar. En av dem (The NutCases som jag till och från möter i min värld på The NutHouse) har lämnat "Budskap" till mig som lyder som följer och nu tar jag ett exempel ifrån denna person som jag anser vara aningen psykotiskt sedan en tid tillbaka:

"Jag Talar Bara Om Detta För Dig LillPatton Eftersom Vi Tycker Om Dig" och så fick jag- LillPatton -berättat för mig EXAKT HUR jag skulle tänka nu en tid framöver. För det var bara med tankarna man kunde påverka (vad det var man isåfall kunde påverka förstod inte jag riktigt, men att det var av YTTERSTA Vikt och VÄLDIGTVÄLDIGT VIKTIGT med kärleksfulla och varma tankar om människor i min omgivning- VäldigtVäldigt Viktigt att jag- LillPatton- förstod.

"Du Får Inte Tänka Idiot om folk" sade denna psykotiske person och tittade mig in i ögonen och log. "Det Är Viktigt Att Du Förstår Det" fortsatte denna psykotiske person.. "Jag Snackar För Mycket" tänkte jag och nickade och sade till min psykotiske vän att "Jag Förstår och Hör vad Du Säger".

Det är som Kollegan sade idag till mig idag "Du Går Hem i Alla Läger LillPatton".

Läs HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar