måndag 18 juni 2012

I Duschen Idag, Fullkomligt Insmord



Med duschtvål och schampoo och i full färd med att raka benen under den varma härliga strålen i duschen som jag stod i efter ett härligt träningspass- så noterade jag i ögonvrån att någonting var konstigt ty vattnet STEG plötsligt istället för att rinna ner i avloppet.

Det bara forsade rätt utur duschen in via toaletterna och handfaten som bubblade konstigt hörde jag, och snart skulle vattenforsen ta sig ÖVER tröskeln, och då skulle hela omklädningsrummet vara dränkt a la svimmingpool insåg jag under all shamponering jag var dold av. Jag gillar som ni vet att smörja in mig i skum på både knopp oc hkropp som om jag var i en bubbla, precis som ettåring- och sen skrubba hårt med massagesvampen och sen köra en sväng med rakbladet. Effektiv är mitt middelname.

Tittade även neråt mot mina ömma delikat fötter, och noterade hur vattnet INTE åkte ner i röret utan uppåt mot mina vader samt åt det hållet där draperiet hänger. Där finns inte heller mågon list som hindrar vattnet från att rinna ut, eftersom det på The NutHouse kryllar av lata människor som har till arbete att sköta underhållet, men inget gör snabbt då man alarmerar pga lathet, som de kallar för "Kommer sen- Har för mycket att göra nu...." men det är alltså en lögn. vilket alla på firman vet.

AnyHo- Det var alltså översvämning a la ordentligt varthän jag än tittade, och jag mumlade "Jävla IdiotBrudar" medans jag letade efter verktyg att stoppa forsen med (jupp hade stängt av vattnet) för jag insåg att det var någon av alla de fjollor till ursäkt för fruntimmer som Little Petite Moi ibland tvingas frekventera omklädningsrummet ihop med, som var ansvarig för översvämningen- iom att de alla (nästan) står och håller på med grooming och sånt- i min dusch. Majoriteten av brudarna använder den dusch som jag använder har jag förvånat noterat här under åren.

Det finns förstår ni nämnligen ett antal duschar till i samma utrymme (omklrumet)- men de är nästan alla och nyttjar den dusch som jag lagt beslag på. "Hade De Varit Män, Så Hade Jag Kallat Flickorna (ansvariga för denna översvämning)- För MamasBoys".. mumlade jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar