onsdag 6 juni 2012

Om Idag Kan Berättas Att



Jag har arbetat sen arla morgon då kontorsmänniskor ännu låg och sov. Så är det att vara en arbetare i The NutHuses tjänst. Att gå genom stadens gator efter en festkväll är alltid lika intressant- blomster är upprivna ur sina krukor och man ser spåren av hur de sista partyfolkets tog sin mot en taxi eller något.

Jag hade även den stora äran att bli uppraggad av en herre i runt min egen ålder minus några år så där, som var på väg hem från krogen mol allena och jag såg han på håll då han fick span på Little Petite Moi där jag kom sättandes i Full Fart mot 7-11 för jag hade siktet inställt på en STOR kaffe eftersom "Jag Klarar Inte Av Att Komma Till NNs Blaskkaffe En Dag Som Denna" muttrade jag då jag tog mig ut från min port och mentalt gjorde mig redo för dagen.

För hemma så tidigt om mornarna kan Littlte petite Moi inte dra på kaffepannan eftersom Little petite Moi antagligen skulle glömma stänga av bryggaren och för eller senare skulle detta antagligen sätta igång en brand- och så vill jag inte ha det. Så tills Little Petite Moi får arslet ur vagnen och köper en sån maskin för kaffe som George Clooney gör reklam för så komer Little Petite Moi att till och från göra så. Att till och från i full galopp ramla in på SjuElva och ropa "GODMORGON!" och sen nästan Dö av Lycka då jag får mitt kaffe.

AnyHo- Aningen jobbigt att tala med apdragna människor men så är det då man är en Het TokMagnet som Little Petite Moi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar