söndag 24 juni 2012

Där Jag Bor Nu- Ni Minns Kanske Att



Jag flyttade för ett par månader sedan- Så har Little Petite Moi allaredan registrerat några Idioter, StolpSkott och faktiskt- ett Fyllo här mitt nya Casa. Little Petite Moi kom gåendes på trottoaren här dagarna innan midsommar laddad med mat och påsar från systembolaget

..Och denna mansperson som Little Peite Moi Såg befinna sig en bit i från mig på trottoraren, på samma sida om vägen som Lilla jag- men på andra sidan trottoaren bortom entréporten- Och fick någonting mycket koncentrerat och fokuserat i sin blick då han såg mig och tittade på det som Little Petite Moi kom bärandes på.

Om ni inte vet detta så är det så FyllSkallar ser ut du deras jaktinstinkter sätter igång, vilket gör att Little Petite Moi med mitt eminenta sinne för Missbrukare, skickade Fyllot en blick tillbaka till denna man som sade "Försök Du Bara- Så Jag Får En Anledning Till Att Sparka KnäSkålarna Av Dig Ditt Jävla Äckel"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar