måndag 2 april 2012

Var Kommet Alla Idioter

Ifrån undrar jag ? Makalöst så mycket Dumt Folk som är ute och rör på sig nu på TCentralen och ska hemåt eller snarare - Hem till sina instititioner efter lufthålspermisen (läs HÄR för ej som hajar nada).


Och- eftersom det är APAKALLT ute vägrar jag gå hem i min vårkappa som jag under kort dividerande med mig själv i morse bestämde mig för att ta på istället för dunjackan eftersom det skulle bli varmare under dagen....

(Det är inte flickan i skorna på bilden som varit dum). Henne undrade undertecknad mest hur hon och alla andra som går i dessa converse överhuvudtaget kommer fram med dessa pjuck på dojorna.
En annan (jag alltså) får så ont i fossingarna efter att ha gått i skor som detta i 5 minuter bara. De är för platta för mig ser ni. Och då jag har ont i fötterna blir jag lika glad som då jag inte har fått mat i mig på ett tag- vilket översätts till att jag blir Jävligt Kinkig. En del i min närmsta omgivning b åde privat och kollegialt skulle nog säga att jag blir Rent av Livsfarlig på Tom Mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar