onsdag 4 april 2012

Idag Är Det Fredag Fast


Det är onsdag och jag är så lycklig över detta att jag nästan smäller av. Nu är det påsklov för Little Petite Moi och det är inte en dag för sent som ni förstår. Ska på middagar, ska sova ut och umgås med folk och bara vara ifrån detta Crayzy House som The NutHouse är.

Jag är less på dem majoriteten av Pajasarna som frekventerar mitt arbete så detta kunde inte ha kommit lägligare med ett längre brejk. Mina ryckningar i vänster ögonbryn har inte lugnat ner sig alls, för det är nämligen bara på The NutHouse som det till ochfrån pulserar och liksom rycker till i mitt vänstra ögonbryn, aldrig annars på min privatat tid.

Det är inte bra för Little Petite Moi att trycka ner en massa känslor och impulser som vill att Little Petite Moi skall agerar på de rena rama tokigheter som sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar