onsdag 18 april 2012

Jag Brukar Inte-Vad Jag Vet- KOmmentera


Samhällsdebatten men detta nu som snurrat i några dagar som trallar på Fyran och även nämnts på TV4nyheterna, gör mig Irriterad.

Den där unga snubben som körde fort på motorcykeln som de på Tv4 försöker skylla på att polisen är ansvarig för, att han dog- det tycker jag är Så Jävla Osmakligt Dålig journalistik. Killen dog pga han var idiot och snuten var tvungna jaga efter så han inte skulle köra på oskyldiga.

Tänk er de rubrikerna och Den debatten som då hade blivit av att snuten inte gjorde någonting åt dåren på hojen. - "Polisen sturntade i att påverkad ungdom körde på oskyldiga".... Detta skall visas i kalla fakta ikväll om jag fattar rätt och jag tänker inte titta. Oobjektiv VänsterPacksJournalistik klarar jag inte av ty det ger mig kalla kårar av sådana människor och sådan rapportering.

De är precis som Breivik och TokMuslimerna- Det finns endast bara deras sanning- Deras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar