måndag 9 april 2012

Men För Mig Skulle Det


Räcka med att Idioten Fanskapet flyttar ifrån min sida av stan. Eller faktiskt- Handen På Hjärtat- Så önskar jag att han gör någontig av den misär som är hans liv. Jag önskar han ger efter för Demonerna (som jagar honom- hans egna ord) och att han tar sig själv av daga. Snarast.

Ty som han har det, och som han beteer sig är inte juste. Inte mot mig. Vem är det som FyllTratten sätter sig och jagar livet ur i, dygnet runt- precis- Little Petite Moi. Då han är på väg att ta fyllan- så ringer han mig. Då han är FUll- så ringer han mig. Då han¨är så VrålPackad att vanliga människor skulle ha dött av alkoholförgiftning- Då ringer han mig- Närsom och hursom. Jävligt irriterande nu under påsken efterosm jag varit ledig och alltså blir störd av hans jävla ringande på udda tider då inte navlade personer ringer -som t e x kl 0800 en söndag.

Dock har jag Trimmat in Tomten så pass att han nu barar ringer en gång istället för ArtonHundragånger som han annars lätt gör, eftersom Fyllon inte tillhör de smartasta lirarna som går i ett par dojor. Och har de gett sig den på att få tag på personen för deras passion- så är man ganska körd- om man nu är den personen som Fyllot har en massa undertryckta varma känslor för.

Jag kan inte nog här förklara mitt förakt mot det äckliga fyllot. Har ju haft han ringande till mig sen 90 talet och jag kan höra på hans flåsningar hur pass illa det är. Jag har talat om för denna JubelIdiot att han gör bäst i att ta sig själv av daga, men jag blir ändå inte av med nollan.

Och jag vägrar att byta hemnummer så länge mina äldre släktingar finns i livet, men jag har faktiskt övervägt att byta nu under flytten som var. Och vet ni vad- jag har nu sparat ett av Fyllots senaste inspelade samtal till mig. Går inte att återges- måste höras. (Jag blev bara äcklad och förbannad).

Ramlar jag och bryter benen kan det vara bra att veta vem som eventuellt inte ska ta hand om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar