lördag 7 april 2012

Jag -Min Dumma Nöt


Svarade idag på på hemtelefonen för det var ett nummer som syntes där, som jag trodde tillhörde en annan person- än den person som det var- då jag svarade i min telefon, och jag hörde då de numera vanliga och Tradiga HälsningsFrasOrden som ger mig Rysningar längs Ryggraden, nämligen dessa: "Hej Det Är Din Granne"...

Det var alltså självaste Fanskapet som ringde. Idioten har bytt mobbenummer (antagligen för att jag ska svara han gör så ibland Pajasen)för jag slutar faktiskt att svara i telefonen som oftast då jag ser att det är den Pappskallen som ringer. Jag kan inte här skriva ner alla de Avordomar och Könsord jag mumlar i min skalle medans jag kort och artigt samtalar med Nollan och försiktigt pressar fram ett avslut som alltid slutar med att jag säger att "Näha -Nu ska Jag Iväg- HEJDÅ..".

(Att JubelIdioten säger "Hej Det Är Din Granne" beror på att FånTratten flyttade till min sida av stan för något år sedan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar