måndag 30 april 2012

Klockan 0935 Denna Morgon

Sprang jag utav bara Helseyr över parketten i mitt kök för att komma åt avstängningsknappen på radion eftersom de två HelGalna Kärringarna med sitt vedervärdiga barnuppfostringsprogram då hördes i etern på radio Stockholm (som är den enda kanal jag lyssnar på om mornarna som ni vet eftersom jag inte klarar av hysteriska programledare eller reklam. Ibland händer det att jag lyssnar på kanal 107.1 och kanal 107.5 men då är jag antagligen smålullig eller i en bil On The Road).

Dessa Kärringar har jag berättat om så där en trehundra gånger tidigare så jag förstår om ni är less på att Höra om de här- men ni förstår Jag Tål Dem Inte. Så Illa Är Det. Skulle jag se dem på stan skulle jag antagligen gå fram och Skalla Dem. De har för det första Så IckeRadioVänliga Röster så att de SKÄR i Little Petite Moi och sedan är de så Oerhört Uppfulla av sig själva..

...Ni vet a la sådanadär AnalaPraktEgon- så jag klarar inte av att höra vare sig dem eller deras råd- och till dem alla Dessa Stackars Satar som ringer in för att få Hjälp så säger jag (muttrar Högt för mig själv i timmar som oftast efter att bara ha hört TokKäärringarnas röster, ty de gör mig märbart Irriterad att -"Lägg På Luren Och Ring Din Mama/Någon Annan Who Cares Typ barnavårdcentralen"....

Och straxt där efter satte jag igång att Diagonisticera grannarna ovan mig ty jag har Aldrig Varit Med om Maken till Folk med Myror i Brallan. De är något Kraftigt FelPåDem ty de springer (bägge två) fram och tillbaka a la som små barn i en gåstol som har fått GlädjeFnatt eftersom de helt plötsligt är Fria och kan ta sig fram själva. Eller så har de Kängelbana hemma- för de har inte några ungar. Ska fundera lite mera på vad det kan vara men att de är Idioter det är solklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar