lördag 21 april 2012

"Vad Är Det För DumHeter "

Muttrade jag- Nä, nu ljög jag- Jag Svor Högt eftersom jag inte är på humör för Dumheter då jag straxt dessförinnan jag slog igång datan, hörde hur Han- Den FulaFan Här i Huset- som jag nämnt tidigare då jag flyttade hit till min nya våning och mötte mina nya neighbours- och då nämnde denna karl- han med den stora utskjutande underkäken med gräsliga tänder samt alltid med sin undergivna tjej bredvid sig. Spännande par- NOT.

Han den DummeFan störde mig (och alla andra i detta Casa) genom att antagligen flytta på garderober eller lik där uppe ovan mig. Nackdelen med denna flytt är att jag inte längre bor högst upp så jag har plötsligt efter 100 år fått folk som går på mitt tak. Jävligt irriterande eftersom denna Nolla aldrig verar ha fått lära sig ta hänsyn utan sätter ner sina hälar först- vilket driver mig LillPatton till vansinne och det är bara en tidsfråga innan jag kommer att Tala lite allvar med Idioten.

AnyHo- Jag har inte längre en liten bildbank som jag hade i min förra data där jag sparade roliga bilder som jag hittade och sparade tills jag värpte fram ett ett inlägg dit bilden passade. Så det är därför det tar lite tid nu innan det kommer fram lnlägg som inte är från mobben eftersom jag då jag gör mina inlägg från datan faktiskt lägger ner tid på att det ska bli inte bara bra text utan även en passande bild.

Ni kanske trodde att jag Sköt Från Höften gällande detta men ser ni där får jag allt förvåna er. Jag lägger Ned Mycket Krut på denna min NutHouseBlogg.

(Och det var även därför jag SvorHögt här nyss ty de har ändrat layouten och inställningarna på bloggen så jag hittade ju inte hur man fick till det som jag brukar göra direkt utan fick fippla runt ett tag och var då inte lycklig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar