måndag 2 april 2012

Jag Gillar Verkligen Inte


Måndagar men kan trösta mig med att ha tagit ledigt på torsdag och så faller det så bra att fredag och måndag är röda och det blir långledigt. Gud så skönt. Torsdagen ska jag på middag hos min gode vän mannen med musikmaskinen som jag tror jag kallar honom för- han som lånade ut sin ipad.. iphone.. Ipod..? Själva musicmaniken allstå menar jag, (minns inte vad den heter mer än att det börjar på I)då jag stack till BongoBongoLand förra året. Trevlig människa som jag skall inmundiga ett gäng alkohol med.

Sen är det bara att bryta ihopoch gå vidare tills det blir sommmar och semester. Tror det är glest med röda dagar iår. Älskar verkligen att inte jobba shift längre utan uppskattar mycket mina tjänstemannatider. Men i jobbet ingår att sätta sig i automobilen ibland och kolla läget. Det blir ju så då man som jag är en mästare på att ta folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar