måndag 16 april 2012

Hej På Er Allesammans


Ordningen är återställd. Nu är jag åter igen här och kan meddela mig på lite längre varianter än med mitt lite tråkiga mobbebloggande som varit de senaste dagarna. Jag har nu förstår ni ÄNTLIGEN en ny data som Tekniskt Ansvarig fixat ihop till mig här hemma med alla inställningar och allt som skall till innan den fungerar.

Det viktigaste Tekniskt Ansvarig fick visa för mig, var VAR någonstans startknappen sitter och hur man loggar ur. Om det nu var någon skllnad från den förra bärbara och ser ni- det var det.

Detta efter att Tekniskt Ansvarig även fått koppla ihop högtalare till den nya datan så att jag kan lyssna på Spotyfy och radio i datan så att det hörs i nästan hela min våning. Teknikens under säger jag bara. Lite impad är jag allt över tekniken.

Efter att vi handlat de tekniska prylarna (jag var som ni förstår Inte själv i butiken- har kraftiga restriktioner mot att gå in i teknikaffärer själv eftersom det brukar sluta med dyra kalas som Tekniskt Ansvarig får ordna ut undertecknad ifrån).

Sedan då tekniken var klar och stod och uppgradera sig själv, så fick Tekniskt Ansvarig klättra på stegarna här och ordna med de spotlights som pajat i köket, och sedan fick han även hänga upp två nya svarta taklampor till mig som jag lite senare skall visa upp här för er så ni får se hur pass snyggt det blev.

Han är allt bra min Tekniskt Ansvarig. En annan (jag) stod och gjorde det jag är bäst på, nämligen att övervaka det hela. Man gör så då man är en Duktig Idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar