söndag 29 april 2012

Tidigare Idag Hade Jag Tre

Av mina grannar inne i min våning. En av dem fann jag nere i tvättstugan med attityden av lite så där "Nämen HEEEEJ var DU HÄr.."... Då han fann mig där nere. De två andra grannarna kastade jag in till mig från trapphuset när jag hade den första grannen inne i våningen, eftersom han var "Nyfiken På Hur Du Har Det....." då han stod och väntade på mig nere i tvättstugan medans jag pulade med mitt och jag förstod att jag inte skulel bli av med honom ty han ville göra sällskap med mig upp.

Han- som jag fann i tvättstugan så där lite nonchalant släntrandes utanför dörren- var den person jag nämnt här tidigare som kastade så vansinnigt med sin nyckelknippa (som om han knuffade på ett barn i en gunga) då vi sist möttes. "Han Vet Inte Hur Bra Jag Är På Att Läsa KroppsSpråk Den Stackars Saten.." mumlade jag tidigare idag och gjorde en notering till mig själv att inte vara alltför trevlig mot honom- det blir alltid BackFire på det och jag har tillräckligt med underliga karlar efter mig.

De andra två personerna kommer händanefter kallas Familjen MiljöMupp eller någonting annat menande mot Miljöaktivister och Vegetarianer (min fördom om dem ännu ej bekräftad). Mannen i familjen bar på allehanda kartonger och plast prydligt ihopvikta och jag vet inte allt vad det var som han bar på där i sina miljökassar som han var fullastad med, och en konstig stickad mössa hade han på huvudet med "Märkligt- Han Ser Inte Samisk Eller Inavlad Ut"... (mössan var som en samisk fast med murrigare färger (lite av Suicidvarianten av Samernas färgglada mösssor om ni hajar det som jag försöker förklara..)

"Men Vad Vet Jag om Dagens Mode...." mumlade jag för mig själv då jag släppte in dem i min appartemento. Glada och trevliga var det iaf, trots sina noppiga Myrorna/StadsmissionenKläder till trots. För alltså- jag menar- Vi bor på Fina Gatan i stan- Det är inte Fattiglappar som bor här och sånt kan trigga mig lite granna som ni märker.

(De är sådanadära RödVinsVänster (ni vet med MASSA Stålar som hyllar kommunismen men lever det Glada BeverlyHillsLivet).

Och han som jag fann utanför tvättsugan sade även detta till mig under vårt samtal om hur jag själv vänt på soffan och satt på ben på den (stor lång sak på nästan 3 meter) att "Du Är En Envis Och Beslutsam Person".. och log och glittrade med sina ögon medans han försökte stå lite coolt bredbent medans jag själv försökte påtala till han att jag inte är så tekniskt begåvad så det hade kunnat gått illa- Men att jag däremot är Hyfsat Stark.

"JävlaIdiot- Nu Tror jag att jag skapde mera problem än jag avvärjde.." Mumlade jag till mig själv då jag vinkade av mina grannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar