lördag 28 april 2012

Hörrni- Vilket Väder


Jag har inget att säga mer än detta. Är lite för glad av vädret och får inte till att berätta någonting annat än detta meningsläsa inlägg.

Har varit ute och rört på fläsket och njutit av värmen och kan berätta att vid klockan 1100 var vädret i centrala innerstan +14.8 grader utmot den innergård som jag b la kan se ifrån min våning. Gjorde snabbt lite ärenden ute på byn och tog mig även till bolaget och bunkrade upp med mera goda vinflaskor (börjar ta slut här hemma) och köpte även de där breezersarna jag är lite svag för och så var den bag in boxen jag hade tänkt köpa slut, så jag funderade ett tag där bland boxarna vilken jag då skulle ta med mig hem och valde till slut ett helt nytt vin som jag kan berätta är väldigt gott.

Slut på meddelandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar