torsdag 12 april 2012

Här Ligger Jag Och

Kan Inget annat. Är trött som ett aber men dagens utskällning av ett stycke Idiot renderade i att Little Petite Moi Fick Mytomanskan att vara bärare av dåliga nyheter till den Nye VGurra- som ni vid detta laget vet om är självaste Läckerbiten. "Du Är Mästerlig" Fick jag per sms här ikväll på privata mobben från en av mina kollegor som vart vittne till min manipulering av Mytomanskan. Lite mer smicker var det i messet men det ska jag inte tråka ut er med vad det var. Men det hela gick ut på att Jag är så Jävla smart. (Som ni märker ingen ny data eftersom det mobilbliggas. Och då blir texten i ett stycke eftersom det inte går att göra styckeindelning med denna Mobil). Jag hatar själv att läsa sådan texter och ber om ursäkt och skall försöka göra kortare inlägg under tiden jag är datalös. Jag önskar kraftigt att Tekniskt Ansvarig kommer hem från semestetn nu. I'm so Lost utan honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar