torsdag 5 april 2012

Om Ni Funderar På Att Flytta Eller Skaffa Ny Man


Ifrån ett annat land, så kommer här lite hjälp på traven. Glad Påsk På Er From Yours Truly här på The NutHouseBlogg. (MIna navlade kollegor har ett vad på G- Gällande min- LillPattons- begynnande 50 års kris om 10 år sådär eftersom jag-LillPatton- Aldrig haft några kriser Whats So Ever, så gissas det på en Ordentlig KaosResa där om 10 år för Little Petite Moi.

Och var inte arg eller ilsk på mina kollegor för att de gör som så- det var Little Petite Moi själv- Som bjöd upp till ämnet häromsistens då vi samtalade om en annan kollegas jämna födelsedag.

Självkännedom och självinsikt är någonting jag är begåvad med förutom ett sjättesinne och en sjutusan till magkänsla/ Hälsningar Le Grande Ego.

Klicka nu på länken----HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar