fredag 18 maj 2012

Och Avslutade Ute

På krogen. Dansade och Dtack och såg och talade med lite snyggt av motsatt kön. Även en del äckliga snubbar såg jag där ute, ni vet de som zoomar in den mest apraka bruden för att ta henne hem för tömning. Sådana män är vidriga och jag kan se den på mils avstånd ty de har en viss blick och kroppsspråk.

När jag gick hem i natten kom några herrar på motsatt sida av övergångsstället och gick förbi och jag såg sedan i ägonvrån hur en av dem vände om och gick tillbaka mot mig. "Hello My Name Is Roman.." " (har glömt vad han sade för namn så jag hittar på här) och jag svarade med att sträcka fram min hand med och säga "Hej" och mitt namn medans jag tänkte att "De är Ju Framåt Iaf"

"Jag Känner Igen Dig" Sade han på Engelska och jag skrattade i min skalle men lyckades hålla pokerfacet för ty jag ville inte genera honom med varifrån han isf skulle känna igen mig ifrån. Jag frågade iställlet var han var ifrån och han svarade "Rumänien" och då sade jag att jag känner inte någon som kommer där ifrån medans jag tittade honom i ögonen. "NäHä" sade mannen och avvek till sin kamrat.

Har ont i fötterna idag och är aningen trött eftersom jag dansade där ute i natt. Det var hockeysnubbar ute i mängder kan jag berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar