torsdag 17 maj 2012

Det Verkar Inte Vara Bättre Än Att



Jag inspireras dåligt till att skriva ner saker och ting här på min NutHouseBlogg då det verkligen Händer och Tänder till där på stället som ger mig min underbetalda lön. "SkadeGlädjen - Ända Sanna Glädjen" som jag LillPatton brukar säga till Kollegan då någonting hänt av kalibern som vi andra navlade medbrgare skulle skämmas huden av oss om det var vi som hade ställt till det som de där TrasigaLirarna i ElitStyrkaDubbelNolla ställt till med under dessa senaste tre... Nä vänta nu det är fyra galna år som har varit på The NutHouse under VGurras senaste regeringstid där det har tillåtits den ena dumheten efter den andra ifrån honom (VGurra, och LäckerBiten och MäHÄt icke att förglömma).

VGurra- Sopan som har ett blödigt hjärta för missbrukare och andra mera våldsverkare som går omkring i de kläder som vi på The NutHouse går runt i eftersom vi är anställda av The Nuthouse och därav är de som skall se till att ordningen i övriga världen ligger fast och ta dem i örat som inte sköter sig if you get the picture om vad det är som vi sysslar med på The NutHouse, och inte riktigt bete oss som dem vi är satta att vårda so to speak och så kan jag inte säga mer än så om vad det är jag pysslar med om dagarna eftersom jag LillPatton antagligen ryker snabbare än en avlöning då.

Jag -LillPatton -försöker mest få Tomtar och Idioter och StolpSkott att göra som jag säger under min arbetstid. Och vanliga hederliga människor hjälper jag med. Och tar ibland till riktigt bra knep för att se till att det går den vägen jag LillPatton- -vill att det skall gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar