onsdag 16 maj 2012

GodKväll Kamrater

Jag tog i lite för mycket tidigare märker jag. Har Inget att rapportera till er ännu- eller snarare är det så att jag har att rapportera till er-Men jag är för slut i huvudet av det jag är omgiven av dagligdags och som nu på slutet har eskalerat till ett litet CountDown som nu har lett till att tre personer är förnedrade (Fall på eget grepp) Och två av dessa personer kan man säga är omhändertagna på deltid.

Det är hårt att vara jag LllPatton som synat och påtalat detta i några år och som försöker se till att myglarna till chefer inte mörkar detta missbruk så som de tidigare gjort.

Och tror ni att LillPatton fått någon Cred eller Tack eller Beröm för sina insatser under alla dessa år eller det som har skett på senare tid då hon (alltså jag LillPatton) i det fördolda övervakat all galenskap så inte oskyldig allmänhet/kollegor skall bli värre drabbad än vad de redan varit av dessa lirare i ElitStyrkaDubbelNolla som spårat helt och vilt och med ledningens OK de senaste åren. Exakt, ni tänker precis rätt- Inte ett dyft.

Och vem är det som LillPatton har siktet inställt på som även den personen snart skall falla från sina Höga Hästar- Precis ni tänker helt rätt: VGurra.

Han Ska Bort. LillPatton skall snart skriva ut han ur historien på The NutHouse. VGurra kommer att falla på eget grepp inom en snar framtid.

(Det blev längre inlägg än menat- eftersom jag fick puls då jag skrev). Bra LillPatton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar