måndag 28 maj 2012

Jag Håller På Att Spara Ut

Mitt väldigt korta hår nu sen 4 månader tillbaka pga min frissa gav sitt OK till att göra detta. Hade hon inte sagt JA så hade det inte blivit av. Jag har ju som jag tidigare nämnt här berättat att jag har kvalificerat negerhår (tjockt och i mängder växer det precis som ogräs) så jag saknar att ansa av det (klippa igenom med specialsax för människor med mitt negerhår) var 6e vecka det ska ni veta.

Det är nästan så att jag ångrar mig-men jag kan inte sluta mitt i matchen som ni förstår- mitt pannben skulle aldrig lägga ner detta då jag lite lätt tjatat till mig detta ifrån chefen över barret.

Nästa gång ska jag slinga mig hos The Chief over The Barr och så ska jag låta sommaren gå innan jag beslutar mig för längden på håret. Jag har lovat (lite löst) att göra en av motsatt kön lite happy också ska erkännas. Jag är en Duktig Idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar