lördag 5 maj 2012

Lite Sakterliga SåDär Så

Har jag blivit lite aktivare på Fejjan. Jag skriver inte massor om mig själv i min räls men jag har till min stora förvåning börjat kommentera inte bara på mina närmsta vänners sidor då de har skrivit något och jag då till min stora förvåning har funnit mig lämnat fotspår där (mest om ni förstår hos SkåneTiffany eftersom hon bor så väldigt långt bort ifrån mig).

Idag skrev jag i rälsen till en gammal barndomsvän som jag fann vid en bardisk i går kväll blinkandes till mig som satt och mumade i mig ost och rödtjut medans jag samtalade med mitt sällskap, och jag tänkte då jag såg kvinnan som blinkade till mig där i baren att "NäMen - Jag är Ju Inte Flata.." Medans jag samtidigt tänkte att det var något oerhört bekant över blondinen som stod där och blinkade med ena ögat och såg lite pillemariskt ut medans hon log.

Till henne min barndomsvän skrev jag idag på fejjan och det hela gav vid sig att en annan barndomsvän tutade på där i rälsen och ville hänga med på detta som nu skall bli en träff över lite vin här framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar