lördag 19 maj 2012

"I Have Lost My Mojo"

Jag citerar Austin Powers. Hörni- Idag har varit en underbar dag. Har därav inget att rapportera och börjar verkligen undra om jag behöver Drama och Stora Känslor från inte bara nötterna på The NutHuse utan även privat för att få till någonting här.

Nä, så illa är det inte men jag börjar ju undra lite. Det är helt enkelt en bloggtorka som pågår ännu. Har ju haft den till och från ett tag nu den sista tiden. Inte heller har jag ens en korkad man att rapportera om till ert och mitt eget höga nöje. Inte en enda karl som retar gallfeber på mig har jag att rapportera om. Så- Måste bli ordning på detta nu känner jag.

"Forza LillPatton" för att planka en gammal slägdänga en Diktatorliknande Dude i ett land inte allt för långt ifrån oss hade som slogan för inte allt för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar