onsdag 2 maj 2012

Var På Väg Att Sparka På Hjulen På

En idiotbrud på hoj som plingandes på sin löjliga cykel kommer i full fart på ett övergångsställe där folk passerar över. Ludret är bara MILIMETRAR från att köra på min ena för (vilket hon skall vara Jävligt tacksam över).... Och jag får Kämpa Hårt för att inte springa efter Nollan och sparka ner henne och det fula blonda tunna håret i hästsvansen- och mörsa ner Pannbenet och Skallen hennes i asfalten.

"Behöver lära sig lite folkvett" mumlar jag Samtidigt som jag skriker "JÄVLA IDIOT" efter nollan. Fortsätter med "Hon Kommer Dö" mumlade jag vidare medans jag ännu kämpade med att lugna ner mig. Jag Kan inte nog förklara hur jag vittrade blod där tidigare idag. Jag är fortfarande irriterad ska ni veta och skulle lätt kunna sätta mig utanför ludrets port för Det Stora Nöjet att Spöa Skiten ur henne om några timmar. Jag kommer givetvis börja med att cykla över henne. Några gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar