lördag 19 maj 2012

Jag Har Feta Fingrar

Och saknar min gamla nokiamobbe med tangentbord så man kände på bokstäverna man försökte få till på sin mobil. På fejjan så skulle jag kolla upp en snubbe tidigare idag, och det visade sig att jag även gjorde en vänförfrågan till denna min väldgt nya kontakt.

Så snabbt som fasen då mobben plingade till med att "vänförfrågan var accepterad" vilket gav mig en mindre hjärtattack i tell you, eftersom jag inte mindes att jag skickat iväg någon, och än mindre till just denna hära snubben som så gärna vill att jag skall hjälpa honom med att få kneg inom min sväng eftersom vi är i samma sväng so to speak på ett cirkus.

Och denna person var nu alltså på min sida tänkte jag med halvPanik. Jag är som ni förstår en väldigt privat person där- tack och lov- eftersom det kryllar av lösa bekanta och en del idioter som jag inte vill ska veta någonting om mig. Överhuvudtaget gillar jag inte att berätta för mycket om mig själv och var jag är (alltså inte bara på fejjan) pga yrkesskadad.

Snabbt som tusan in i inställningar och ordnade det som så att personen inte skulle kunna se mina "kamrater" där. Har tidigare lagt in folk i grupper som jag skapat (efter råd från Kollegan) såsom som "barndom" "gamla jobb" och "The NutHouse" osv...

Denna dude lade jag i "BekantasBekanta"- Avdelningen värdelös information. Och Dagens NoteToSelf är att inte hålla på med fejjan i mobben och kolla upp folk. Överhuvudtaget ska jag inte hålla på med sådant med teknik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar