lördag 5 maj 2012

Deprimerande Är Att




1.Vakna före klockan 0800 en ledig dag. Det har då inte hänt på flera år vad jag kan minnas. Jag vaknar vanligtvis aldrig av mig själv utan behöver hjälpen av en eller två väckarklockor för detta.

2. Går upp till ytterdörren för att plocka upp en av morgontidningarna som Undertecknad trodde skulle ligga där, eftersom Little Petite Moi högg på en prenumeration här nu ett tag efter flytten. Men Ack- till min besvikelse fanns bara Östermalmsnytt och lite reklam. "VaFAaaaaaaaan Visst Skickade Jag In Talongen...." mumlade jag och gjorde en Note To Self om att böra köra allt på datan, som moderna människor gör. Det är typ Little Petite Moi och pensionärern som kör PappersSvängen förstår jag.

3. Drar på radion och där är Lisa Syrén. (Tycker som ni vet hon är genomfalsk och i likhet med barnuppfostringstanterna på radio stockholm så triggas mina mördargener av dem).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar