torsdag 31 maj 2012

Det Är Aningen Bättre Idag

Men inte gott nog. "Idioter. Kan Inte Någon SKJUTA Av Dem Allesammans" har jag- LillPatton- mumlat idag flera gånger, Igår flera gånger och iförrgår med har dessa bevingade ord flygit runt i min skalle.

Och så har jag sagt både igår och idag att "Det Är FANiMIG Ingen Rättvisa Med Att Vara ensam Kvinna här på The NutHouse (i någon sorts chefsposition)- Och På Det Vara Heterosexuell (gilla män) Samt Vara Utan Psykiska Problem Och Inte Heller Ha Några Som Helst Missbruksproblem) Och Märkligt Nog Får Jag (LillPatton)- Den Enda Kvinnan Bland Alla Dessa Män- Dessa Män Som Har BRA Med Mera Pröjs Än Henne (LillPatton) Per Månad- Gång På Gång- Göra SkitJobbet Åt Dem(läs manliga Chefer)".

Att sen jag (LillPatton) även har större dase än vad de någonsin kan drömma om, samt på det civilkurage, pondus och respekt samt en inteli.... Intellige... Samt har en bra mycket mer Smart och Klever Brain än vad de någonsin kan drömma om, dessa ynkryggar till män, gör ju att LillPatton aldrig kommer att räknas in i de lättlurades fålla.

LillPatton Has Had Enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar