torsdag 2 juni 2011

HäroDagen Fick Jag


Ingående berättat för mig hur de Amerikanska StridsPiloterna arbetar uppe i luften under sin 8 timmars pass där uppe Högt Ovan Molnen då de Patrullerar landet där nedan- Och ständigt är beredda på att Attackera om de ser eller upptäcker någonting "Märkligt". Jag fick också lära mig vilka preparat de (piloterna) gick på- Alltså både UppåtTjack och NedåtTjack.

Den som berättade detta för mig och andra mer eller mindre Icke Relevanta Saker för mig- Var Brutus. Han-Brutus- som har inte en aning om saker av Allvarliga Ting som detta -Talade som om han själv hade varit med där uppe luften- Eller varit en av de alla män som patrullerat på marken i ett KrigsLand, så det var för mig bara att dra på sig PokerFacet och Försöka se intresserad ut.

Allt medans jag funderade på vad det är för Fel På Honom samt så försökte jag komma på Varför han Smörar Så In I Helvete För Mig Efter Att han Varit Inne Hos MäHät Och Fått En UpDate Och Gissningsvis Förstått Läget. Jag Förstår Ni- Har Fått Tvåla Till en av Pajasarna i ElitStyrkaDubbelNolla- Faktiskt Via MäHät -Och Inte I Egen Person (Vilket Var Ovanligt Trevligt För Mig -Att Slippa SkitGörat)

Så Helt Plötsligt Har De I Ovan Nämnda PajasGrupp Nu En Gemensam Fiende (Igen Det Flukturerar Ofta Det Där- Men Är Oftast Undertecknad Som Får Stå Pall För Detta)- Och Detta "undertecknad" Menas Vara Little Petite Moi- LillPatton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar