söndag 5 juni 2011

De Senaste Åren

Har jag ju som jag berättat om Helt tappat läslusten- . Vilket jag faktiskt tror är en av anledningarna till att jag numera känner mig lite Senil och Småförvirrad samt Titt som Tätt Känner mig Mindre Begåvad/Klever. För jag anser att läsa böcker(och då inte billiga Kärleksromaner eller Skitdåliga Deckare a la Liza Marklund - För då förstår jag att man inte har mer läslust) Håller Hjärnan igång.

Och korsord. Inte att förglömma Korsorden håller skallen i schack. Jag- som bara läst böcker och korsord på semestrar sen tre år tillbaka skall nu rycka upp mig. I veckan har jag läst ut denna bok ovan på bild. Ska erkänna jag inte tycker det är så farlig.

Värre saker har folk och Kungar gjort. Kungen gör som Kungen vill Han är Kung liksom. OCh- Jag tror Tanterna i den överklassen är väl medvetna om spelreglerna som gäller på den nivån. Det enda roliga med denna bok #228;r att det nu på skrift (om man läser mellan raderna) står hur det gick till då Kungens bästisar hittade sina nya unga som utländska fruar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar