lördag 10 mars 2012

"Tusiken LillPatton"


Sade en person igårkväll till mig (LillPatton) per telefonledes då vederbörande ringde mig hem. "Du Har Ju Klarat Av Att Spela Ut VGurra" sade han "Så För Dig Borde Det Som Pågår Nu Vara Enkelt Att Hantera".

Jag (LillPatton) tackade vänligen för komplimangen och undrade lite över vad personen menade, ty jag (lillPatton)har som sagt redan bestämt mig för att detta inte är min sak att agera på (det som personen tog upp i samtalet igår kväll).

Ägarna av dessa delikata problem är förstår ni MäHät,LäckerBiten och VGurra, eftersom det är dessa mycket intelligenta herrar som har skapat alla dessa problem som nu florerar kraftigare än någonsin. Deras Aktiva ickeledning samt daddande av missbrukare har verkligen gett fina resultat (OBS Ironi).

Sen att då LäckerBiten hyser förhoppning om att jag (LillPatton) Ska styra upp i röran och vara den som leder in på rätt väg för de övriga i trupperna (Inklusive de Navlade som Onavlade samt alla Pajasar och StolpSkott och JubelIdioter som finns).

Men att också då se till att jag (LillPatton)då får Befogenheter och Mandat på papperet- för att inte tala om att få stålar för detta- dvs ökad lön- det anses visst inte viktigt eller relevant.

"De Måste Ha Misstagit Mig (LillPatton) För En Riktigt Idiot" tänkte jag (LillPatton) efter det samtalet som vi hade då detta togs upp på tapeten. Att jag(LillPatton) Skulle "Känna Deras Stöd I Ryggen" oavsett vilka beslut jag (LillPatton) tog gällande främst JubelIdioterna i ElitStyrkaDubbelNolla menade LäckerBiten med en tyst MäHät Bredvid sig. "Eller Hur MäHät" Sade LäckerBiten då han skulle få MäHät att också visa sitt förtroende till mig (LillPatton) och yttra samma ord som han LäckerBiten. "Absolut" sade MäHät Motvilligt.

Ibland Funderar Jag (LillPatton) Faktiskt På Att Gå Med I RödStrumpeArmén- Ty det är FanIMig Sant Att Män Bara Lyfter Och Belönar Andra Män Inser Jag (LillPatton) Tydligare Ju Mer Pajasarna Med Komplex Får Hållas På The NutHouse. MäHät ska ni veta ger bara pengar (lönehöjningar) till missbrukare, personer med grava JAGproblem och sådana som missköter sig. Det är så de frireligiösa jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar